15.3.06

碎料

你班馬騮,趁我疊埋心水搞其連任,竟然一個二個出來搞搞震,想試一試我新請那兩個智囊的真功夫乎?我既然夠膽填政治家,這些政治問題,濕濕碎矣。莫講話我現在有左右門神幫我度橋化解,就算我以前單拖上陣,一樣應付有餘。

  昨晚臨瞓前寫了張政治to-do list,等我度兩招,再等良仔幫我睇睇。

  九鐵,新鮮熱辣,全城哄動。那些二流政治分析員,左一句「有損強政勵治」,右一句「加劇深層次矛盾」,毫無水準。政治家最高境界,是化危為機。這次九鐵迫宮,才是我強政勵治的最好時機。

  我要九鐵管理局三日內開會諗計搞掂。管理局入面有什麽人?有冬冬及馬仔。將來連任成功,班底換人。這一筆賬,大派用場。政改咁大件事,都未可以動我分毫,九鐵這單勞資糾紛,又豈會叫我連任受挫?反而是機會,睇清楚背後還有什麽敵人,良仔最喜歡。

  添馬艦,更加簡單。要我去啟德機場,日日食黃珍珍樂口福,連市民都覺得你戇居。我唔駁咀,由得你自己講,都已經夠你失分。你反對我响添馬艦起總部,如果我話要推出整幅地皮拍賣,起多一幢國金,左右後面那一大班寫字樓地產商都會自動走出來撑我,到時又睇睇邊個拳頭硬。

   禽流感、承建商墊支、警監會資料外洩、散養家禽朝令夕改,外界將每一單都同我連任事情掛鈎。講真,逐單埋身都可能要花時間想想拆解辦法,一次過全部亮 相,反而毋須擔心。傳媒注意力有限,眼見枱面有幾單大新聞,分身不暇,未有時間日煲夜煲,轉過頭幾日,市民記憶又會被新頭條蓋過。

  你睇睇今日頭條,九鐵之外,就是講今朝得九度,香港人掛住打邊爐,邊得閒數我手上有幾多單大大小小政治難題。你見我民望持續高企,就知我淡定得有道理。

  愈睇愈冇味道,未需要政治家出馬,留番畀良仔,免得他太清閒。

No comments: